Zmiana Regulaminu składania i rozpatrywania skarg i reklamacji
Informujemy, że w dniu 16 lipca 2025 r. dokonaliśmy zmian w Regulaminie składania i rozpatrywania skarg i reklamacji. Zmienione postanowienia Regulaminu wejdą z życie w dniu 30 lipca 2025 r.
Zmiany związane są z wdrożeniem postanowień ustawy z dnia 26 kwietnia 2025 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze. W związku z tym w par 2 Regulaminu dodaliśmy definicję Konsumenta, w definicji Skargi dodano zapis o skardze na niezapewnianie spełniania wymagań dostępności, zdefiniowano również Skargę na niezapewnianie spełniania wymagań dostępności. Postanowienia par. 5-8 Regulaminu zostały odpowiednio uzupełnione o zapisy dotyczące powyższej skargi. Ponadto w zakresie par. 11 dotyczącego Reklamacji dodano zapis dotyczący składania Reklamacji za pośrednictwem Dystrybutora (par. 11 ust.5).
W załączeniu znajdą Państwo wersję Regulaminu z uwzględnieniem powyższych zmian.
Regulamin składania i rozpatrywania skarg i reklamacji na 16.07.2025 r.